Sportsmassage

Fysioterap i Køge, Sportsfysioterapi, Knæsmerter, Rygsmerter, Ondt i ryggen, Genoptræning, Behandling, Akkupunktur, Massage, Bedste fysioterapeut

Restituerer du med god kvalitet?

SPORTSMASSAGE øger kvaliteten!

- Når du skal restituere og være klar til træning og konkurence.
- Når du har brug for ekstra velvære & forkælelse

Sportsmassage i Atlas fysioterapi med en fysioterapeutisk tilgang

Kort

Kr. 350

/ 30 min.

Enkelte områder

Supplement til anden behandling

Mellem

Kr. 400

/ 45 min.

Dybdegående

Kombineret behandling

Massage/udspænding

Lang

Kr. 600

/ 60 min.

Dybdegående

Helkropsbehandling

Kombineret behandling

Massage/udspænding

Hvorfor Sportmassage:

Ønsker du at påvirke din performance positivt, ønsker du at restituere bedre og ønsker du at forebygge skader? Så er sportsmassage et tiltag for dig!

Sportsmassage kan bruges  som forberedelse op til sportsudøvelse, efter sportsudøvelse/ restitution og som forbyggelse af skader. Musklerne kan efter sportsmassage arbejde bedre og ikke være "stive og usamarbejdsvillige".

Du behøver ikke at være sports- eller eliteudøver for at modtage behandling. Sportsmassage virker lige godt om du er proffessionel eller motionist. Du kan også modtage sportsmassage blot for velvære, eller bare for at forbedre din søvn.

Flere topatleter benytter sig af sportsmassage for at kunne træne mere, træne smartere og præstere bedre. Sportsmassage kan kombineres med fysioterapi til dig, der har fået en skade måske via din sport.

Behandlingen er målrettet muskler, der udsættes for meget stress og belastning, ofte til et punkt hvor man har overanstrengt musklerne eller senerne og potentielt er i skades risiko.
Sportsmassage hjælper mod muskelspændinger, øger fleksibilit og bevægelighed. Den reducerer muskelsmerter og hævelse især i forbindelse med fysisk aktivitet som sport.

Massagen hjælper til hurtigere heling af muskelskader, og kan hjælpe til at nedsætte risiko for akutte skader samt overbelastning såsom  forstrækninger, fibersprægninger og seneskader.
Med regelmæssig massage sørger du for at passe på dig selv, holde dit muskelvæv sundt da det forbliver smidigt. Du opretholder en gunstig blodcirkulationen, der hjælper musklens processer med at holde sig frisk, nedbryde intramuskulær arvæv og sammenvoksninger.

Med afsæt i min fysioterapeutiske baggrund, og i samarbejde med dig, finder vi ud af, hvad der fungerer bedst din krop, så den kan præstere bedst muligt igen.
Behandlingerne starter med en pris fra kr. 350. Læs mere herunder eller >>Se mere om priser og ydelser her<<